CAMEO-jelenetek
Hitchcock
- néhány korai munkáját leszámítva -
gyakorlatilag minden filmjében feltűnik pár pillanatra, íme, ezek a védjegynek
is beillő apró epizódszerepek:
A
Titokzatos lakó (1926) 2.) A film végén a bűnöző elfogását nézők között...
|
Könnyed
erkölcsök (1927)
|
A
szorító (1927)
|
Zsarolás
(1929)
|
Gyilkosság
(1930)
|
Tizenhetes
számú ház (1932)
|
A
férfi, aki túl sokat tudott (1934) |
39
lépcsőfok (1935)
|
Szabotázs
(1936)
|
Fiatal
és ártatlan (1937)
|
Londoni
randevú (1938) |
A
Manderley-ház asszonya (1940)
|
Boszorkánykonyha
(1941)
|
Végre
egy jó házasság (1941)
|
Gyanakvó
szerelem (1941)
|
Szabotőr
(1942) |
A
gyanú árnyékában (1943)
|
Mentőcsónak (1944)
|
Bűvölet
(1945)
|
A
Paradin-ügy (1947)
|
A
kötél (1948) (Rope) 1,) A film nyitó jelenetében, közvetlenül a főcím után egy férfi és egy nő sétál az utcán, a férfi lehetséges, hogy Hitchcock... 2,)
A filmben az egyik háttér neonfény (az ablakon át kinézve) Hitchcock
híres sziluettjét formázza.
|
A
Baktérítő alatt (1949) |
Rémület
a színpadon (1950)
|
Idegenek
a vonaton (1951)
|
Gyilkosság telefinhívásra
(1954)
|
Hátsó
ablak (1954)
|
Bajok
Harryval
(1955)
|
A
férfi, aki túl sokat tudott (1956)
|
The
Wrong man (1957)
|
Szédülés
(1958)
|
Psycho
(1960)
|
Madarak
(1963)
|
Marnie
(1964)
|
Szakadt
függöny (1966)
|
Topaz
(1969) |
Téboly
(1972) (Frenzy)
...és szintén a tömegben, figyeli, hogyan húzzák a rendőrök partra a női hullát.
|
Családi
összeesküvés (1976)
|